مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-05سياسي

خبر خوب| مسیر پروازی جدید به گیلان اضافه شد


مدیرکل فرودگاه گیلان از برقراری مسیر پروازی جدید به بوشهر از فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و گفت: پیش ازاین از فرودگاه سردار جنگل رشت به 8 مسیر، - محسن میرحسینی، مدیرکل فرودگاه گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از برقراری مسیر پروازی جدید در فرودگاه رشت خبر داد و اظهار کرد: خط پروازی جدید از رشت به بوشهر از فرودگاه سردار جنگل رشت برقرار شده است.

  وی با بیان اینکه پرواز رشت ـ بوشهر نهمین خط پروازی در فرودگاه سردار جنگل رشت است، افزود: نهمین مقصد پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت به بوشهر توسط شرکت هواپیمایی کاسپین در یکشنبه های هر هفته صورت می گیرد.

  مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به برنامه پروازی خط جدید، گفت: این پرواز در روزهای یکشنبه هر هفته در ساعت 18:40 از مبدأ فرودگاه بوشهر وارد فرودگاه سردار جنگل رشت شده و در ساعت 19:50 رشت را به مقصد بوشهر ترک می کند.

    میرحسینی با اشاره به خطوط پروازی پیشین فعال در فرودگاه سردار جنگل رشت، بیان کرد: فرودگاه سردار جنگل رشت به هشت مسیر تهران، مشهد، شیراز، کیش، عسلویه، بندرعباس، اهواز و نجف؛ پروازهای منظم و برنامه ای وجود داشت.

  وی با اشاره به شرکت های فعال درزمینه حمل ونقل هوایی در گیلان، گفت: در حال حاضر 9 شرکت هواپیمایی ایران ایر، ایران ایرتور، آسمان، کیش ایر، کارون، پویا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| مسیر پروازی جدید به گیلان اضافه شد

خبر خوب| مسیر پروازی جدید به گیلان اضافه شد